fredag 20 juli 2012

Happy (active?) weekend!

Nu har jag jobbat klart för veckan, långhelg på ön väntar. Gotland alltså. Ska bli skönt med lite frisk luft och tom kalender. Jag har dessutom planerat lite bootcamp för mina medresenärer och om de inte sviker ska ni får höra vad det handlade om och hur det gick. Mina Frees är såklart med!
Hej då Stockholm. Igen. J
På väg ut till färjan fick jag ett telefonsamtal från en snubbe jag kontaktade förra veckan. På tisdag väntar ett pass som jag plötsligt är extremt nervös för... Han sade något om olympiska lyft? What?! Vad har jag gett mig in på...

Yay for weekend! I'm going to Gotland for some relaxing and quality time with my bf and his family. On my way out to the ferry I got phone call from a trainer that I'm kind of scared of... Crossfit here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar