torsdag 19 juli 2012

Matdagbok: Torsdag

På resande fot hela dagen i dag (10 timmar på tåg, nuff said) så det har varit kass mat och alldeles för lite näring. Men men, vad ska en tjej göra? Jag som hatar färdiga sallader hann inte ens bli arg över det faktum att min caesarsallad från Pressbyrån innehöll 90 procent isbergssallad. Värdelöst men jag var vrålhungrig. I morgon är jag också på vägarna och hoppas på bättre valmöjligheter! Matlådor orkar jag bara inte släpa med mig runt i landet... IMG_3028 IMG_3031 Frukost: On the go! Medhavd påse nötmix och Apple Crisp Granola från Paleo People.
Lunch: Kycklingsallad från Pressbyrån och 1 banan.
Middag: Low Carb-burgare från Max (som inte fastnade på bild på grund av utsvulten Danielle).
Tillskott: Omega-3.
Övrigt: 2 liter vatten, 1 kopp kaffe med lite mjölk, sojalatte med extra styrka.

Dagens träning: Vilodag och en extremt lat sådan med 10 timmars tågresa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar