fredag 25 januari 2013

Det kommer mera!

Bloggvänner, ursäkta den dåliga uppdateringen i dag och i går. Har i vanlig ordning så här i slutet på månaden haft en hel del deadlines så mina dagar har bestått av en massa jobb, träning för egen del, träning med Ellen och ja, att hålla huvudet ovanför ytan. Yogapassen, det sociala livet och lite bloggen fick bortprioriteras men jag kommer vara back on track nästa vecka! Jobbet och styrketräningen är alltid prio ett för mig så stressiga veckor är det mest de två kategorierna jag ägnar mig åt.

Matschemat har inte följts till punkt och pricka, jag har helt enkelt inte hunnit med så mycket matlagning. Som jag har skrivit tidigare är inte mina veckoplaneringar total sanning utan kan modifieras efter tid, lust och behov. Men det är tryggt och skönt att ha det där schemat att luta sig mot när man kan.

I stället har jag ätit...
Grape time!
... En herrans massa grape...
Eh...? Deadlinevecka säger jag bara!
... Mitt favoritmellanmål banan och hasselnötssmör (nej, inte hela burken på en och samma gång!). Så där glammigt framför datorn och allt men är det deadlinevecka så är det!
Fat, protein, carbs
Och här, dagens lunchtallrik. Snabbt fixad och en perfekt kombo av protein, fett och snälla carbs. Gott!

Vi hörs i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar