söndag 27 januari 2013

Jönköping tur och retur

I lördags åkte jag (tidigt!) söderut för två späckade och härliga dagar i Jönköping. Åh, vilken kul helg det har varit! Synd bara att den kändes så kort... I dag gästade mitt röda tomatface #nordicwellness i #jönköping. Kort men intensivt pass. Nu är jag värd mitt vin i kväll
Jag kom fram, checkade in på hotellet och stack sedan direkt till Sportlife (Nordic Wellness nu tydligen?) för ett kort men intensivt pass. Jag körde på tid vilket innebär att jag gör någon kombination (i det här fallet 6 armhävningar och 10 utfall) i två minuter sedan är det två minuter vila innan jag börjar om. Jag hann fyra varv per gång och det var SVETTIGT! Kände mig lite rik på tid efteråt så jag stretchade länge... Happy saturday! Svidade om till kvällen och stack på den årliga festen med mina klassisar från journalistutbildningen. En hel kväll med branschsnack (och lite annat) är härligt! Libanlunch med @charlieforsell
I dag sov jag länge och sedan mötte jag upp min kompis C för lunch på - såklart - Liban Deli. Mmm... Celebrating my birthday. Turning 25 in 18 days!
Sedan hängde jag med familjen tills mitt tåg åkte mot Stockholm. Jag fyller 25 på Alla hjärtans dag så familjen firade mig i dag! Här sitter jag i den traditionsenliga hatten som födelsedagsbarnet ska bära... Me and my beautiful mother. August 1989
Min bästa mamma hade gjort en bok med fina texter och bilder från min barndom... Sådant som gör att man gråter glädjetårar och känner sig så älskad. Här är en bild från boken... Hur snygg är inte min mamma?! Så fashion... Jag vill också ha en vit byxdress!

En lite mer personlig uppdatering från min helg blev det här... Hoppas ni har haft det bra! 
Vi hörs i morgon igen, peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar