måndag 21 januari 2013

Helgmat

Hej där! Hoppas ni har haft en bra helg. Eftersom det var så svinkallt (burr!) hände det inget särskilt spännande för mig... Jag åt mat, mest! Här kommer några av helgens godheter... Pre breakfast: hot water with  lemon
Jag börjar numera varje morgon med varmt vatten och färsk citron. Detta ska balansera ph i kroppen, boosta immunförsvaret och rensa kroppen på gifter. Good energy Lördagens energipåfyllning bestod av en Flogging Molly från Juiceverket och en ekologisk frukt- och nötbar från Rawbite. Jag ber att få drycken utan vanilj (sockerlag) och citron men med kardemumma. Delish! 
Natural goodness, going in the steamer #paleo #eatclean Färgglada morötter i väntan på att ångas... Att äta färg får dig att må bra! Plocktallrik #paleo #eatclean Söndagens middag blev en plocktallrik med kyckling, selleri, råkost och avokado. Jag blev proppmätt! Yesterdays treat! Mango, blueberries, banana, lemon, coconut oil and water. #raw and #paleo sorbet!
Som avslutning på helgen, en liten treat som både är paleo och raw. Fryst mango, frysta blåbär, banan, citron, kokosolja och lite vatten i en mixer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar