onsdag 25 augusti 2010

CHAOSINTHEHOUSE

IMG_0828
Har befunnit mig mitt i något slags kaos hela dagen, puh. Stylade ett Före&Efter-jobb och det var strul med bud, ingen lunch och en lång dag. Men som det ser ut nu är jag nöjd med jobbet, i alla fall med det lilla jag kunde se på fotografens skärm. Tusan vad roligt det är att styla ändå, gå loss med olika koncept och trixa för att få den där inspirerande känslan. Som ni ser på bilden är det inte alltid smärtfritt, grejer överallt och ett totalt semiorganiserat (försöka går ju) kaos. Tack snälla E för att du assade lite grann, så bra! Nu måste jag varva ner, i morgon ska ALLT budas tillbaka och sedan ska jag på pressvisning. På eftermiddagen ser jag fram emot att få till det där mötet som jag längtat efter ett tag... Har så många idéer som jag vill genomföra. Ska försöka ordna upp någon slags prioriteringslista nu...

Ps. Luktar höst ute nu - om ni missat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar