tisdag 3 augusti 2010

NEWWEEK

Back in business! Eller ja, det var jag ju i går också. Mycket jobb denna vecka, måste ta igen förra veckan och sedan är det en massa andra projekt också. Ett gigantiskt problem som dykt upp helt oväntat är ett klädrelaterat sådant. Vi ska på bröllop nästa vecka och klänningen jag hade tänkt ha känns nu inte helt rätt. Några skor har jag inte heller hittat. Vilket ger mig bara lite panik. Puh, får bli en räd på stan igen nu i helgen. Det är bara den 3 augusti och jag känner redan hur denna månad kommer springa iväg. Längtar till jag roadtrippar ner till Jönnet med min baby. Vind i håret, radion på högsta. Bensinmackar och motorväg med klädpåsar i baksätet. Åh, det blir som semester. Ska nog börja räkna ner snart tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar