söndag 22 augusti 2010

THEDAYBEFOREYESTERDAY

Hittade ett gäng bilder från i fredags också, som blev ett härligt avslut på veckan. Jag körde en heldag med kontor på stan, hur mycket jag än älskar att häcka på redaktionen är det skönt att få ett break och göra lite annat också. Efter besök på presskontor på förmiddagen slog jag mig ner på Publik för lunch...
IMG_0762
IMG_0765
A kom förbi och käkade, han skulle på möte i närheten. Ser han inte lite väl nöjd ut? iPad-love, I guess.
IMG_0767
IMG_0768
IMG_0776
Efter lunch svängde jag förbi H&Ms showroom. Höstens Home-kollektion är riktigt fin, jag hade nog köpt allt det där rosa om jag hade älskat den färgen lika mycket nu som för sex år sedan. Det kommer komma ett gäng kuddar och grejer med Lovisa Burfitt-tryck, tyvärr har jag glömt bort vecka men det är i höst.
IMG_0777
Passade även på att spana in alla nya plagg och smycken. H&M är ett perfekt ställe att hitta smycken som är billiga och roliga. Jag ska se till att haffa något av dessa armband som kommer ut i butik vecka 41... Okej, Danielle. Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar