torsdag 5 augusti 2010

I'MAMESS

Bild 76
Här ser ni dödens ansikte. Herregud. Jag har en del att fixa och planera för denna vecka, men också högar av jobb. Allt detta i någon slags geggig röra blir bara kaos i huvudet. Sedan skulle jag vilja strukturera upp en del idéer jag har, sortera mina hundratals bokmärken i olika mappar, få lite bättre ordning på min bokföring och komma igång med ett par kreativa projekt. Ni märker, jag är hemsk. Men, i dag har varit produktiv och effektiv, fick mycket gjort både på jobbet och under kvällen så jag känner mig extremt nöjd med denna dag vilket ger mig mängder med energi till nästa. Hörs i morgon vänner!

Okej, jag måste verkligen gå och köra lite brynplock samt färg denna vecka. Något som verkar vara en oerhört populär aktivitet i Stockholm då jag inte hittar en enda salong som har tider... Not good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar