måndag 9 augusti 2010

WEDDINGWEEK!

Hej och välkommen till Danielles kaos. Jäklar vad jag ligger i med både det ena och det andra. I dag börjar förövrigt bröllopsveckan (ja, vecka. Det vet ni väl, att jag firar allt som är värt i en hel vecka?) - vilket inte är en dag för tidigt. Min barndomsvän C gifter sig på lördag och jag håller tummarna för att väderprognosen vänder. A med, han vill inte förstöra sina mockaskor. Som han tjatar om detta. Men på lördag smäller det, som vi längtat! Jag och A ska putsa till oss, ta långhelg, hyra bil, checka in på hotell och bara njuta av vänner, vin och kärlek. Om jag hittar några skor vill säga. Annars blir det barfotadans. Har en del att fixa inför den stora dagen som brynplock, klipptid, skojakt, packning, naglar och så måste jag hitta någon slags jacka till den där klänningen som jag ännu inte bestämt om jag ska ha eller inte. Är det någon som fått ihop det där pillret som gör att man inte behöver sova? Blir så darrig av koffein...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar