torsdag 28 juli 2011

BOBBLEAWAY

Bild 2011-07-28 kl. 15.12
Äntligen! En snygg vattenflaska...

Yay! Äntligen är jag ägare till en Water Bobble! Jag köpte den mest för att den är söt men det finns också ett riktigt bra syfte med denna. Den filtrerar nämligen ditt vatten varje gång du dricker från den, i Sverige har vi ju bra vatten med fatta för länder som har sådär kranvatten - med denna behöver de inte köpa flaskvatten alls utan kan filtrera sitt kranvatten istället! Flaskvatten är en stor miljöbov och vi löste den största delen av problemet genom att köpa en Sodastream för någon månad sedan. En av de bästa köpen någonsin eftersom vi nu aldrig behöver köpa kolsyrat vatten på flaska. Men med min lilla Water Bobble kan jag också skippa små flaskor med vatten när jag är ute vilket känns... Fantastiskt! Bra för plånbok och miljö...

1 kommentar:

  1. Hejsan! Tänkte fråga vart du köpte din Water Bobbie?

    Mvh Nettan

    SvaraRadera