onsdag 6 juli 2011

COCONUTDREAM

IMG_2973
Kokos - finns det någon bättre doft på sommaren?

Här kommer ett budgettips (som har efterfrågats - jag ska bättra mig) på två produkter som är ljuvliga och otroligt prisvärda. Jag kanske har nämnt att jag ÄLSKAR doften av kokos? Det är min absolut favoritdoft på sommaren! Skrubben använder man i duschen och är väldigt mild och exfolierande. Jag använder skrubb till hela kroppen en gång i veckan och två gånger i veckan på de områden som jag känner behöver mer. Oljan absorberas snabbt av huden och är en perfekt återfuktare efter duschen. Båda produkterna innehåller 100 procent kokosolja som är superbra mot torr hud och är även antibaktriellt. Produkterna kommer från Inecto, kostar mellan 45 och 60 kronor styck, du hittar dem här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar