onsdag 27 juli 2011

DUOME

IMG_3223
IMG_3225
Halva, halva. Mina favoritdofter är vanilj och macadamia...

Jag ska vara ärlig, jag är egentligen inget stort fan av The Body Shops produkter. Jag tycker kvaliteten på i princip hela sortimentet är medelmåttig och med tanke på det är det alldeles för dyrt. Hey, jag kan tåla lite skavanker om det är en budgetprodukt men kom inte och ta mina slantar och ge mig något som det finns 10-tals bättre varianter av för bättre pris. Jag vill inte ens börja prata om vad jag tycker om deras fruktdoftande body butters (kan man hitta någon värre syntetisk doft? Fattar verkligen inte hypen), don't even get me started. Med det sagt har jag faktiskt hittat en produkt från märket som jag faktiskt gillar och det är deras nya Body Butter Duo där en halva är för normal hud och den andra för extra torr. Bra, kul idé då vi alla har torrare partier som behöver extra smörj. Dessutom hittade jag två dofter som jag inte bara kan stå ut med utan som jag faktiskt gillar. Jag är väldigt petig när det gäller dofter, de måste passa med varandra och inte sabba min parfym. Just nu kan man köpa två för 300 kronor - so stock up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar