fredag 29 juli 2011

NEWLIP

Bild 2011-07-29 kl. 17.23 #2
Bild 2011-07-29 kl. 17.23
Klockan är snart 18, nu stämplar jag ut!

Den här veckan gick superfort, tycker ni inte? Firar fredag med ett nytt läppstift jag haffade på stan i går. MACs kollektion Fashion Flower kom äntligen till Sverige denna vecka (tre veckor för sent och typ 100 år efter resten av världen). Jag var sugen på ett rouge men när jag kikade på den in the flesh kände jag att den drog för mycket åt korall och för lite åt rosa för att det ska vara ett bra köp nu när det snart är augusti. I stället fastnade jag för det lätt korallrosa läppstiftet Ever Hip och hurra! Det är superfint på. Lite starkare färg än på bilderna men ändå tillräckligt diskret för att man (jag) inte ska känna sig som en clown. Happy friday, måla läpparna och drick ett glas vin i kväll. Livet liksom. Bisou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar