tisdag 19 juli 2011

ONELITTLECAT

IMG_3196
En liten, liten smusch...

Okej, ni får tycka att jag är urtöntig men jag bloggar typ ALDRIG om mina djur trots att de är två av de största glädjespridarna jag har i mitt liv. En bild till går bra, så det så. Här ligger lilla katten och sover i fönstret som hon gör typ jämt. Det fönstret, fotändan i sängen och hatthyllan i hallen är hennes absoluta favoritställen. På tal om något annat, min kille tycker att Sushi är på väg att bli tjock?! Hallå, ser han inte att hon är typ den minsta lilla katten någonsin! Ska tilläggas, denna bild är tagen ur en mycket osmickrande vinkel och stackars baby (okej, hon är ingen baby, utan fem år gammal) var inte beredd när jag knäppte den... Hon hade inte ens en chans att få till en bra pose!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar