söndag 19 augusti 2012

Bra start, bra avslut

En sak jag lever efter i princip varje vecka, jag börjar veckan med ett grymt träningspass och avslutar på samma sätt. På söndagar har jag och min kille vår obligatoriska gymdejt eftersom vi tränar på egen hand i veckorna. Nu för tiden kör vi efter devisen: Två muskelgrupper där vi bestämmer två övningar var. Sedan avslutar vi med någon slags cirkel som jag improviserar ihop. I dag blev det axlar och rygg. Latsdrag, militärpress, baksida axlar och latsdrag i kabel. Untitled Untitled Untitled
Den avslutande cirkeln blev intervaller på löpband, magövningar med extra vikt och armhävningar tre varv. Just i detta nu står min kille och lagar en chiligryta - så ser min söndagskväll ut! Visst ser dagens mellanmål gott ut? Snackspaprikor med hummus... Mm!

I always try to start and end the week in a good way. Today me and my BF had our weekly date at the gym, we totally rocked it! Focus was on our backs and shoulders. Great workout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar