torsdag 16 augusti 2012

En kväll med bubbel och grillat

Nämen hörrni, det här med bubbel och hotell mitt i veckan var ju inget annat än en hit! Middag blev det på Zink Grill, fantastisk mat och skön atmosfär i den lilla bistron. Loves! En bit perfekt grillat kött med rucola och broccoli blev min beställning. Steakhouses är faktiskt ofta riktigt bra val om man vill kunna komponera sin måltid lite mer fritt. Det finns alltid många tillbehör att välja på och sådana restauranger har oftast inga problem med mina krångliga beställningar. Framförallt finns alltid alternativet bra kött och goda greens. Det kommer man långt på!
Hhh Gg
Nu flyttar vi tillbaka till Vasastan efter en natt på Östermalm och Story Hotel. Och efter dagens telefonintervjuer väntar mitt livs andra pass Bikramyoga. Jag är lika nervös som förra gången... Hjälp!

Yesterdays dinner at Zink Grill was amazing! Steakhouses are actually great if you're looking for a healthy dinner, the meat is good quality, often grilled or baked, and they always have great veg options. That is all I need! Yesterday I ordered sirloin steak, arugula with parmesan and broccoli. And a bellini of course - that's always a must! Now I'm back to work before my yoga class. It's the second time I'm going to practice bikram yoga and I'm still scared to go! It's really challenging for both the body and mind...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar