måndag 20 augusti 2012

Sista träningen innan vilan

Hemma från min sista träning före en liten vila. Jag brukar passa på att lägga in min träningsvila när jag ändå är bortrest - helt enkelt för att jag HATAR att gå hemma utan att träna. Det blev Crossfit med PT-Nils och jag måste bara säga att jag är så glad att jag har hittat både till Crossfit och PT:n där. Han är oerhört strikt när det gäller tekniken, något jag verkligen är tacksam för! Jag känner hur alla reglerna börja sitta mer i kroppen nu. I dag blev det benböj, pressar, hantelrodd och chins. Just nu gör jag chins med gummiband - ett fantastiskt redskap då man ändå får känslan av att man drar upp sig själv. Som ni vet är ju chins mitt evighetsprojekt...

One last workout before I go on holiday. If you workout a lot your body definitely needs a rest sometimes, I usually try to combine that rest with travel. I just can't stand resting at home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar