måndag 20 augusti 2012

Just in: Lips from Lush

I lördags tog jag en sväng förbi Lush för att hämta en gratis ansiktsmask (jag hade fem tomma Lush-burkar vilket resulterar i en gratisgåva, jag valde såklart Cupcake-masken) och kunde inte låta bli att kolla in deras nya sminklinje Emotionell Briljans. Jag har ärligt talat inte hört att den ska vara något speciellt men jag blev ändå lite nyfiken på läppstiften som är baserade på Ultrabalm. Till slut bestämde jag för att prova korallrosa Tro. IMG_3246 IMG_3247
Jag har bara använt det en gång så länge och även om pigmentet imponerar (starkt och sitter som berget) tycker jag att själva produkten blöder lite. Det vill säga att det lätt flyttar sig från läpparna till utanför läpparna. Jag ska prova med läppenna och återkommer i frågan. Har ni provat något från Lush sminklinje?

This weekend I went to Lush (I can never seem to stay away...) and got tempted to try there new lipsticks. A bit too tempted. I love the rich colour but the product is prone to bleeding and I really don't enjoy a messy lip. I will give it another go though, with a lipliner this time... Do you like the make up from Lush?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar