torsdag 30 augusti 2012

Goodbye NYC!

Hej då New York, hej Vasastan! Landade tidigt i morse och vill inte ens tänka på vad klockan är i den tidzonen jag nu är anpassad till (okej, jag tänkte på det. Klockan är snart åtta på morgonen over there). Tanken är nu att jag ska vara vaken till 22 någonting, vi får se om det går! Då har jag nämligen varit uppe i 30+ timmar... Känner mig rätt pigg än så länge. Har hunnit duscha, öppna all post och fika med en kompis så hittills går det hela rätt bra!

Det känns helt overkligt att jag alldeles nyss var på Manhattan?! Som en dröm... Vilken fantastisk vecka det har varit. Men nu är det packa upp resväskan som gäller, för att sedan packa den igen. I morgon åker vi vidare på helgäventyr... Några sista bilder från resan kommer här!
IMG_3293 IMG_3491 IMG_3506 IMG_3514 IMG_3515 IMG_3536
Buhu, I can't believe I'm back in Stockholm already. Goodbye NYC, thanks for a great week! I miss you already!

1 kommentar:

  1. Hej på dig! Åker till NY i oktober, långhelg. Något tips som jag absolut inte får missa?? :) I shoppingväg, restaurangväg eller bara annat kul.. Skulle gärna handla lite hälsokost och ta med hem, hittade ni några kul såna ställen? Kram!

    SvaraRadera