fredag 3 augusti 2012

Mästare på grodhopp?

Dagens PT-pass inleddes med en halvtimme, vad Philip kallade det, hopp och skutt. Det finns ingenting som gör mig så slut som en runda utfall, grodhopp och upphopp på bänk. Utfallen gjordes med 24 kilo extra vikt och DET kommer kännas i morgon. Även grodhopp gjorde jag med extra vikt. Som om det inte var jobbigt nog. Jaja, en välformad rumpa blir tacken för det så låt gå. Philip brukar alltid kommentera att jag är så bra på att hoppa långt när jag kör grodhopp så vi bestämde oss för att mäta. Jag kommer 2 meter och 8 centimeter framåt per hopp. Vågar ni försöka slå det?
Untitled Grodhoppar två meter. Beat that!
If you wan't to build a nice bum you've got to start adding frog jumps to your workout routine. It's killer! How far can you jump? My personal record is 6 feet and 9 inches. Will you try to beat me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar