fredag 24 augusti 2012

High in the sky

Godnatt hos mig, godmorgon hos er. Känns mycket märkligt att tänka på vad klockan är där hemma. I dag har jag varit hos en frisör här och gjort min favoritbehandling, vi har strosat på Bloomingdales (jag köpte ett superfint persikorosa rouge, killen en snygg skjorta), bränt för mycket pengar på Victorias Secret (jag intygar: Deras träningskollektion är perfekt. Jag vill ha allt!) och varit uppe i Rockefeller Center för att se en fantastisk utsikt över Manhattan. Våning 69. Det är inte att leka med! IMG_3311 Topoftherock IMG_3329 IMG_3327
So weird that you all are getting ready for work while I'm typing this, in the middle of the night. Today we've been shopping and sightseeing. The view från Top of The Rock was amazing! I couldn't believe my eyes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar