måndag 6 augusti 2012

Kaosmåndag!

I går lyckades jag och min kille, efter dagar av gissningar, knäcka namnkoden på vår 7-eleven kille. Konstig lek kanske men något ska man ju roa sig med. I denna glädje började jag dansa, hoppa och skrika vid kassan och min telefon flög ur fickan. Kras de luxe. Jag har tappat min telefon så många gånger men nu hade den fått nog. Så hela dagen har den varit på reparation och jag har inte fått mycket gjort.
Bild 2012-08-06 kl. 12.58 #2
Längtar efter mitt överkroppspass i kväll då jag ska pumpa ur mig lite frustration...

Today has been total chaos! My phone broke yesterday so this week did not start well. When I got it back from the iPhone-fairy I had 18 texts, 5 missed phone calls and 24 e-mails to go through... Oh well!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar