fredag 17 augusti 2012

Ny säsong, nytt hår

Nej, nej - jag är helt med er. Sommaren är inte över. Eller de varma dagarna är i alla fall inte över. Men jag kände ändå för att göra en liten förändring med mitt barr. Det bästa med min frisör är att han fattar precis vad jag vill ha utan att jag ens behöver säga det. I dag blev det rejält mycket mörkare. Den första bilden är på mitt helt naturliga, ofixade lejonburr. Huh. Ggg Bild 2012-08-17 kl. 16.11 #2 Bild 2012-08-17 kl. 16.12 #4
Och voila! Precis vad jag var ute efter för att kunna kliva in i en ny säsong på rätt sätt. Gillar ni?

Today I said goodbye to my blondish locks and said hello to the dark side. Or darkish maybe, I still can't get over the ombre so there's a little bit of that going on as well. You like?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar