onsdag 8 augusti 2012

Grå onsdag

Vad gör man bäst en grå och regnig (men varm och kvav?) onsdag? Tränar såklart! Jag har tränat Crossfit för tredje gången med Nils och är nu officiellt pigg och glad igen trots det mulna vädret ute! I dag gjorde vi en del negativa chins, burpess och knäböj sedan fick såklart en kettlebell sitt också. Jag gjorde ryska svingar med 24 kilo och det var fantastiskt! Jag älskar när jag verkligen känner kraft i svingarna, som om jag vore världens starkaste brud. Power! Bild 2012-08-08 kl. 14.06 #3 GO!
Det är ju inte helt fel att gymmet ligger nära Juiceverket heller. De fick stå för dagens återhämtning. Nu en snabb dusch och sedan ska jag iväg på idrottsmassage. Jag har någon slags spänning i baksida lår som jag tror kan gynnas av lite knådning. Ärligt talat går jag på massage alldeles för sällan just för att jag hatälskar effekten av det. På plussidan blir man mjuk och skön i kroppen - som ny! Men jag känner mig ofta trött och seg samma kväll och dagen efter och är det något jag hatar så är det att vara trött!

Today I felt like superwoman doing russian swings and burpees like a mad woman! I really needed my protein afterwards, there's this nice little place called Juiceverket on Norrtullsgatan that makes amazing smoothies AND you can add protein powder to them! That's what I call a win win, my taste buds think it's heaven and my body loves it too!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar