tisdag 21 maj 2013

Börja veckan rätt!

Detta vet ni ju, men jag älskar att träna på måndagar. Det startar liksom veckan på rätt sätt. I går var jag på SATs Regeringsgatan där det finns en Crossfit-avdelning. Skönt med lagom mycket folk och bra utrymme där jag och Mathilda (blogg HÄR! och Instagram HÄR!) kunde riva av ett jäkligt flåsigt, tungt och svettigt pass! Game face, haha! Thrusters stod på menyn i dag. Tack @idamariemathilda för ett grymt pass! Alltid kul!
Haha! Så här ser jag alltså ut när jag tränar - mordisk! I går körde vi bland annat Thrusters (kolla in övningen och tekniken HÄR!). Det går att köra med med både stång och hantlar. En jäkligt svettig och extremt jobbig övning. Men som min PT skrev i ett mejl till mig - man blir stark och snygg. En riktigt bra helkroppsövning som får pulsen att flyga i taget. Utmana dig själv med vikten och kör 10 reps, 3 set med kort vila (30-50 sekunder mellan seten) Jag lovar - du kommer känna det! Att komma hem till det här efter gymmet
Bästa grejen med att komma hem sent från gymmet? Killen har fixat käk. Riktigt finfint sådant också. Ugnsbakad lax med rostade rotfrukter och aioli. O M G. I dag är det vilodag - I need it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar