söndag 12 maj 2013

Den långa helgen

Om jag ska vara helt ärlig, som egen företagare ställer långhelger mer till det än något annat. Men även om jag känner mig stressad över att jag ligger efter med jobbet hann vi uträtta en hel del med lägenheten denna långa helg. Bland annat två turer till Ikea och en del planerande. Lägenheten vi bor i nu behöver inte alls mycket jobb så vi ska egentligen bara måla om två rum. Skönt att slippa renovera. En anledning till att jag älskar Insta. Haha, tack för inspirationen @idamariemathilda! Low carb thai på Ichaicha. Gott!
Festade loss på en thailunch på Ichaicha för ett par dagar sedan efter tips på Instagram. Så kul att det börjar komma renodlade low carb-rätter på menyerna runt om i stan. Mr and Miss Spring✨
Jag och killen klädde oss i peppiga jeans och åkte ut till Barkarby och Ikea för att köpa lite nödvändigheter. Vid sådana här tillfällen saknar man småstan där man fasiken kunde promenera till Ikea...
Jobblördag blev festlördag. Med axelvaddar! Svidade om i går kväll till axelvaddar för lite pubhäng. Jobbsöndag. Men det är okej
I dag hänger jag hemma med det här berget. Vissa dagar är mitt jobb extra tufft alltså...!

2 kommentarer:

  1. Du skriver alltid så bra. Vad är det för tröja med puffiga axlar, var är den köpt? Älskar den :) Ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack :) Det är faktiskt i klänning, jag köpte den på MQ i höstas. Från Soaked in Luxury.

      Radera