måndag 13 maj 2013

Ny favorit!

En nyhet för oss som äter paleo eller raw är dessa goda bars från Paleo Nordic. Jag som älskar Raw Bite har nu hittat en klar konkurrent i dessa Paleo Crunch. Min favoritsmak är, som ni kanske kan gissa, Raw Coconut.

Goda smaker med mycket bitar, vilket jag personligen gillar. Dessutom är de precis lagom söta, ofta tycker jag att raw food-bars är väldigt sliskiga. Jag haffade mina i Crossfit-boxen där jag tränar men du kan också klicka hem dem HÄR.My new favourite energy bar. It's AMAZING! #paleo #paleosweden #paleonordic #paleocrunch
Som ni kanske redan vet försöker jag hålla nere lite på frukt och nötter generellt i min kost, dessa bars fungerar bra för mig när jag är ute på språng (som akut måltid/mellanmål) eller före och efter träning om jag behöver något snabbt som ger mig rätt energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar