torsdag 9 maj 2013

Träningssvacka och rosa kjolar

Har på något sätt hamnat i världens träningssvacka. Har inte gått till gymmet på en hel vecka! Kanske till och med några dagar plus på det... Jag brukar alltid se till att prioritera träningen men den senaste veckan har allt med flytt, bankmöten, jobb och ärenden tagit kål på mig. Kändes som att jag hade kunnat sova i ett år! Men har börjat vakna ur dvalan nu, äntligen.

Så i dag hade jag en PT-timme med Nils så jag pallrade mig till boxen. Sjukt opepp och seg. En ond cirkel när man skjuter upp gymbesöket bara en dag till. Man glömmer liksom bort hur kul och gött det är. Lat blir man också, som på köpet. Tänker att nä, just i dag orkar jag faktiskt inte! Men denna historia har ändå ett lyckligt slut. Jag gick ju såklart därifrån med världens största leende på läpparna. Med världens bästa känsla, att livet verkligen är fantastiskt. Haha, man måste ju älska endorfiner!Gymmet nästa! Känner mig sådär motiverad i dag men whatever.
Kom hem, slabbade på en av mina bästa ansiktmasker från Lush och tog det lugnt en stund...
I need this!
En dusch och en rosa kjol senare var jag redo att ta mig an kvällen och kompisdejt med bästa Ellen.
Happy långhelg! ✨☀
Vi började långhelgen på bästa sätt, med hamburgare och vin. Brödet fick ryka och vinet var torrt som jag gillar det allra mest.
bild
Happy långhelg peeps!

2 kommentarer:

  1. Hur kunde jag missa att du hade på dig den där fantastiska kjolen?! /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag bytte om innan jag mötte dig! Var ju alldeles för kallt ute mot kvällen :)

      Radera