fredag 24 maj 2013

Fredagens två pass

Släpade i väg mig till yoga på lunchen. Ganska skönt och avkopplande. Jag yogar väldigt oregelbundet nu för tiden och det är för att jag känner mig lite knäpp efteråt. Det är säkert för att spänningar släpper men efter ett yogapass känner jag mig nästan lite orolig i kroppen. Post yoga snack. So relaxed!
Festade loss på äpple, nötter och kokos som post yoga snack.

Nu ska jag och Ellen åka och teknikträna hos en tyngdlyftarklubb. Känner mig typ vettskrämd. Rapport kommer! Wish us luck...

2 kommentarer:

  1. Alltså Danielle - på allvar. Jag vet att du frilansar osv så du kanske redan tänkt på detta, men kan du inte skriva en paleo-kokbok med träningsövningar som du gillar (alltså din yoga och dina basövningar)? Jag tror att vi är MÅNGA av dina läsare som skulle köpa den direkt. Då får du också "patent" på din nötgröt på ett helt annat sätt, och du har ju helt otroliga recept som du ibland visar här. Det skulle nog verkligen kunna vara något!

    Snälla snälla snälla gör det! Jag vill äta paleo istället för LCHF har jag insett men jag vet inte riktigt i vilket ände jag ska börja, jag tycker bara att det känns så svårt. En bok med färdiga menyer hade varit gryyyyyyymt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, tack snälla snälla du! Din kommentar gjorde mig jätteglad och jag skulle ÄLSKA att göra en kokbok. Vi får se vad som händer ;) KRAM!

      Radera