söndag 5 maj 2013

Flyttkaos!

Puh, vad vi har rensat, burit och stökat de senaste dagarna! För att klargöra, i torsdags höll vi på till fem på morgonen. Flyttfirma nästa gång? Ja tack. Just nu är allt lite upp och ner, som alltid när man flyttar, och trygghetsnarkomanen i mig vill nog egentligen gråta en skvätt. Men mest är jag glad, såklart! Älskar vårt nya hem som faktiskt är helt och hållet vårt. Ovant med tanke på att jag tidigare bara bott i hyresrätter eller i andra hand. Mycket nytt och konstigt att vi helt plötsligt kan göra precis vad vi vill med det här stället...!Packar upp
Helgen ägnar vi åt att packa upp, det vi kan packa upp - äger ju som sagt typ inga möbler just nu. Kläderna hänger i alla fall numera i garderoben som jag älskar! Sånt man äter när man inte hinner äta
Mat blir ju så där när man lever ur kartonger. Detta har jag typ levt på de senaste dagarna. Nötter, banan, smoothies från Froosh och kaffe.

Hoppas komma i gång med bloggen nästa vecka. I morgon ska jag köra första gympasset på ett par dagar, har satsat på att springa intervaller i trappor denna helg istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar