fredag 22 oktober 2010

ALREADY?

Det känns som om helgerna dyker upp från ingenstans och överraskar mig. Var det inte måndag typ i går? Och när jag vaknade i morse och såg takåsarna täckta av snö undrade jag verkligen vart jag hållt hus den senaste tiden. Men är det normalt med snö den 22 oktober? Löven är ju kvar på träden för tusan! Nu har den smält bort och förhoppningsvis kommer den inte tillbaka på ett tag. Jag är en sådan som inte alls gillar snö, föredrar en mild regnig London-vinter alla gånger. I kväll slår jag och A till på biodejt, vi är verkligen bionördar. På gymnasiet gick vi på bio flera gånger i veckan. Att krypa ner i mörkret med en hink popcorn och bara slukas in i någon sliskig komedi eller spännande thriller är verkligen avkoppling på hög nivå... Denna gången blir det nog The Social Network. Vilka toppenrecensioner den har fått! Men mina förväntningar är ljumma ändå, fast höga när det kommer till popcornen och handhållning i mörkret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar