tisdag 5 oktober 2010

TEST:DRYSCHAMPOOFROMKLIPPOTEKET

IMG_1179
Slänger in en snabb recension medan jag har fruktpaus... I helgen köpte jag detta torrschampo i sprayformat från Klippoteket för 49,50 kronor. Den var billig, flaskan är rätt söt och framförallt - jag är på jakt efter ett perfekt torrschampo som kan rädda mig när jag har bråttom och även fungera som en stylingprodukt. Det jag har nu är i pulver och jag tycker det är lite osmidigt. Anyways, vad blir då mitt betyg? Detta spray är lätt, ger bra volym och tar bort överflödigt fett från hårbotten. Men av mig får den fortfarande underkänt. Den luktar nämligen jättestarkt, någon slags syntetisk blomdoft som stannar i håret hela dagen. Det klarar jag inte av. Doften gjorde mig illamående och förstörde syftet med min parfym. Rekommenderas inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar