söndag 3 oktober 2010

SKINCARE:NATUVIVE

IMG_1154
Hello lovers! Försöker börja en bra bloggvecka i förskott med ett par inlägg... I veckan fick jag ett paket skickat till mig som innehöll ett gäng produkter från Natuvive, som precis har börjat säljas på Apoteket. Dessa tänker jag inte lotta ut, utan recensera dem istället. Eftersom jag vet att ni gillar det. För visst är det en djungel där ute? Och ska man lägga ett par hundralappar på något vill man ju gärna veta om det är värt eller inte. Tyvärr kommer det dröja en hel månad innan jag skriver något om dessa, då det är först efter så mycket användande jag kan ge ett rättvist utlåtande. Alltså kommer jag använda dessa produkter varje dag nu hela oktober. Sedan ska ni få höra vad jag tycker. Det jag kan berätta nu är att produkterna luktar gott, kostar mellan 139 och 265 kronor styck och enbart säljs på Apoteket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar