torsdag 14 oktober 2010

LONGINGFORCHRISTMAS

philosophy
Innan i dag valde jag ut ett gäng skönhetsprodukter som jag ska tipsa om i en tidning. Snubblade över Philosophys fina, fina julprodukter. Ovan ser ni ett axplock. En scrub med doft av pepparkaka? Ja tack! Eller ett läppglans med smak av candy ribbons för all del... Vet inte om ni har koll men jag är totalt såld på julen. Manisk. Pyntar, bakar och vill dricka glögg redan i... Ja, nu om jag ska vara ärlig. Jag började faktiskt spela julmusik innan i dag men efter att A desperat vädjat om att få slippa några veckor till stängde jag av. Philosophys produkter (de har ett gäng superfina kit för julen, födelsedagar och bröllop) kan du köpa hos COW Parfymeri i Stockholm, eller ännu billigare i denna nätbutik. Produkterna ovan kostar mellan 120 och 300 kronor. Själv tänkte jag slå till i London, har för mig att de säljer detta märke på John Lewis bland annat.

En annan jultanke... I år hade faktiskt jag och A tänkt fira jul ihop för första gången. Alltså den riktiga julen. Vi har varit tillsammans i snart sex år och ja, kanske är det dags att ta nästa steg. De senaste tre åren har vi diskuterat detta fram och tillbaka, nu verkar det som vi faktiskt ska göra det. Big deal! Känns nästan lika stort som att gifta sig. Ni kanske märker att jag är något av en konservativ, traditionsbunden tjej... Eh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar