torsdag 28 oktober 2010

TEAPARTY

IMG_1235
IMG_1232
Bästis E bjöd på scones och små smörgåsar i går kväll... Gott!

Godmorgon, godmorgon. Vet inte om ni noterar klockslaget men det är rent vansinne att jag är uppe denna tidiga timme. Kom hem sent i går kväll efter te och scones hos E och slängde mig i säng, sov ett par timmar för att sedan dra mig ur sängen klockan 05. Måste researcha och förbereda inför plåtning och intervju jag ska göra på Expressen om ett par timmar. Kan som vanligt inte berätta mer än så, men sitter just i detta nu och spånar på intressanta topics för intervjun. Ledsen att jag skolkar från bloggen lite denna vecka, jag flänger runt som en idiot och håller på med saker jag ändå inte kan berätta något om än - vilket gör det lite svårt. Senare ska jag försöka fixa en bra bild på mitt hår som jag fixade i går hos min favoritfrisör. Fortfarande blond, men lite mer dämpad och soft färg. Ja, ni får se. Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar