måndag 18 oktober 2010

OHTHEFALL

Nämen, tjena. Er glömde jag bort i dag. Har vilat själen genom att jobba från soffan under en filt. Skriva, skriva, skriva med ett gäng satsumas bredvid. Det är en fin kontrast till pressvisningar, intervjuer på stan och väskan full med taxikvitton. Dessutom har jag varit hos min husläkare (har fått någon slags muppig eksem på mitt långfinger) och hämtat ut paket. De första presenterna till fina sambon (fyller om fyra veckor, jag är redan peppad) och ett gäng skönhetsgrejer som ska ner i goodiebags som jag fixar till lillasysters födelsedagsfest. Passade såklart på att beställa två Essie-lack till mig själv också. Nu ska jag och Stella dra ut och fika, ja, A följer ju också med såklart... Bisou!

Pssst... Jag har krångel med min kommentarsfunktion och kan inte publicera de kommentarer som lämnats de senaste dagarna. Vissa kan jag inte ens läsa. Så ni inte tror att jag medvetet blockar er. Jag publicerar dem så fort det funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar