söndag 31 oktober 2010

SUNDAYLOVE

IMG_0834
Hej vänner! Jag har medvetet försökt hålla mig borta från bloggen hela helgen, ibland behöver man en paus. Ett andningshål. Och åh vad skönt det har varit. I går tittade vi på Disney-film (älskar't) och i dag har vi promenerat i prassliga löv med take-away mugg i näven. Jag är sugen på att start igång ett nytt projekt, kanske skriva ett manus eller en kokbok. Äsch, jag vet inte vad. Men något får det bli. Jag känner mig rätt ofta schizofren när det gäller vad jag vill satsa på och inte. Jag lider nämligen av ett jag-vill-göra-allt syndrom. Finns helt enkelt alldeles för många möjligheter där ute. Vilket lyxproblem. Nä, egentligen satte jag mig vid datorn för att skriva ut ett reportage... Så, hörs senare!

Kvällens jobbmusik får bli denna donnas nya skiva. Hur coolt är det inte att släppa en Greatest Hits vid 18 års ålder? Och hur stolt är inte jag? Mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar