fredag 15 oktober 2010

MYFRIDAYUPDATE

Jisses, jag är helt jäkla genomfrusen. Brr. Förra fredagen satt jag och E på uteservering i kofta, i dag körde jag dubbla koftor och kappa. Jag tackar i alla fall för att vi får soliga dagar i Stockholm nästan jämt, det gör saker och ting lite lättare. Som i dag när jag faktiskt stannade till ett par sekunder vid en solfläck... Det var nästan varmt. Efter lite mejlfix på förmiddagen lunchade jag med E och följde henne till flygbussen. Sedan tog jag mig till Åhléns city och provade parfym. Har länge tänkt slå till på en från Chloé men såg att det kommit en ny från samma märke. Vad gör Danielle då? Jo, men då sprutar hon en parfym på ena handleden och parfym nummer två på andra handleden. Så jämför man sedan. Just nu lutar det ändå inte åt den nya varianten... Sedan tog jag en sväng till PUB där jag belönade mig själv (!?) med några grejer från MAC. Tänkte att jag förtjänade ett tröstpris eftersom jag fick skippa min weekend i Tyskland. Visar upp vad jag fick med mig hem i ett annat inlägg. Som ni hör har jag haft en extremt tuff dag och tänkte fortsätta helgen i samma anda... Bisou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar