tisdag 15 mars 2011

BLONDIE

Bild 2011-03-15 kl. 14.30 #2
Tjena tjena, jag är tillbaka i ett soligt och vårlikt Stockholm. Härligt! Har tillbringat hela förmiddagen hos den bästa frisören i stan, PatrickCorinne&Friends. Han gör mitt hår snyggt OCH är rolig att babbla med. Världens bästa kombo tror jag. Det är inte riktigt så ljust som på bilden, men mycket kallare än innan. Denna gång gjorde Patrick bottenhåret något mörkare än längderna, som en ombré light. Naturligt och snyggt! Jag börjar inse att man kan vara blond på väldigt många olika sätt... Eftermiddagen bjuder på jobb och så ska jag hämta ett paket med goodies som jag har beställt från Nars. Jag visar er senare!

3 kommentarer:

  1. Fin du blev i håret, ljust och vår fräscht =) tänkte kolla när du skickar det man vann =)/ M

    SvaraRadera
  2. Anonym: Tack! Jag ska se till att få i väg paketen under denna vecka... Så snart har du det hos dig!

    Anonym: Hehe, tack!

    SvaraRadera