onsdag 9 mars 2011

MYSKIN

IMG_2389
I dag har varit en lyx-onsdag kan man säga. Var på Corinne&Friends hos bästa Emelinda för ansiktsbehandling och bryn. Jag har faktiskt aldrig varit på en ansiktsbehandling innan så portömningen var lite läskig, men särskilt ont gjorde det ändå inte. Däremot var det så avkopplande att ligga i ett mörkt rum, under ett varmt täcke och bli ompysslad. Jag passade också på att byta hudvårdsserie. Jag har det senaste året kört på Cliniques trestegs-variant men har länge varit sugen på Dermalogica. Jag har hört en massa bra om dem och även hudtjejen tyckte det var bäst för mig så jag slog till. Mina andra flaskor är ändå snart slut. Hudvård svider som satan i plånboken men som Emelinda sade: Man har bara ett skinn... Återkommer med recension på produkterna när jag har använt dem ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar