söndag 13 mars 2011

TASTESLIKESATURDAY

Bild 2011-03-13 kl. 01.41 #3
Puh. Jag är slut som artist. Förlåt för min mosiga bild, ville mest bara visa mitt nya halsband som min syster L gav mig i födelsedagspresent. Så fint! Jag har velat ha ett namnhalsband hur länge som helst. Vaknade i morse superutvilad, skönaste morgonen på länge. Har mest hängt runt hela dagen, varit på A6 och kollat på Melodifestivalen. Jag älskar verkligen att vara här i Jönköping, träffa alla man saknar och bara göra sådant som man alltid gjorde förr. Det är verkligen avkopplande trots fullspäckat schema. I morgon är det dags för släktträff på A's sida. Farfar (hans alltså) fyller 90 och det är tusan inte illa!

Förresten... Ni som vann priser, jag hann tyvärr inte posta iväg dem innan jag åkte på min lilla tripp ner hit så de är inte på väg än. Ska försöka fixa detta så fort jag kan! Men så ni vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar