torsdag 3 mars 2011

LUXURY

Var en sväng på stan i dag och sprang lite ärenden. Passade på att svänga in på Corinne & Friends för att boka några behandlingar. Det blev tider bokade för ansiktsbehandling, brynplock plus färg, klippning, färgning av håret och brazilian blowout. Herregud, jag kommer säkert tillbringa totalt 10 timmar på den där salongen de närmsta veckorna. Äh, det får man väl unna sig. Det blir ofta att allt klumpar ihop sig samtidigt, det är precis samma sak med skönhetsprodukter. Oftast tar alla mina hudvårdsprodukter slut samtidigt, men jag föredrar ändå att investera i bra grejer även om det kan bli lite dyrt just den månaden. Men alltså, fan vad härligt det är att lyxa ibland alltså!

Och på tal om lyx. Jag har en hel påse med nya produkter här hemma som jag har fått skickade till mig. Ska vi köra en tävling? Håll utkik i bloggen om ni vill vinna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar