tisdag 8 mars 2011

GRATEFUL

Oh my, vilken underbar dag jag har haft! Vaknade klockan 08 pigg och utvilad, stack i väg i en taxi till Expressens studio där vi plåtade ett omslag (och intervju såklart) med en svensk artist. Jag älskar verkligen att vara med när det plåtas omslag, när man är ett helt gäng i form av fotograf, mejk-tjej, pr-folk, redaktörer - massa kläder, hög musik och kaffe. Att stå och kolla bilder, föreslå olika poser - det är sån jäkla skön stämning och alla man jobbar med är superproffs! Hur lyxigt är inte mitt jobb egentligen? I bland kommer man på det. Det är världens bästa. Efter det blev det promenad hem i solen (vädret är underbart i dag) och lite skrivande på eftermiddagen. Vid 16 skulle vi på en lägenhetsvisning på Söder men efter allt jävla åkande med tunnelbanan bestämmer sig A för att vi ska vända så fort han ser porten. Kräsen? Nej då. Så jag fick snällt åka tillbaka med honom. I kväll har vi ätit middag på stan och sett teater (men det har jag ju redan skrivit) och nu blir det Gossip Girl. En liten inblick i min vardag. Bisou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar