lördag 12 mars 2011

WEEKENDINMYHOMETOWN

Godmorgon från ett hotellrum i Jönköping! Jäklar vilken bra start på helgen jag har haft, ska strax dra mig ut från mitt andra hem (vi bor alltid på samma hotell och i samma rum när vi är här, så det känns nästan som ett hem) men måste få lite jobbsaker gjorda innan jag kan dra. I går hade jag världens mysigaste dag men tog inte en enda bild. Skandal! Vi körde i alla fall ner på morgonen, jag jobbade i bilen vilket gjorde att resan gick hur fort som helst. Efter en sväng på A6 träffade jag A och L för en fika, sedan rusade jag iväg till en middag hos C och K. God, god mat och massa babbel - en absolut perfekt kväll i mina ögon. I dag ska jag hänga med min familj och i kväll blir det kebab! Det längtar man ju efter...

1 kommentar:

  1. Hm... Måste säga att det låter konstigt i mina öron att bo på hotell i er hemstad och inte hemma hos era föräldrar. Jaja, det är skönare att bo på hotell och inte på någon soffa men ändå.

    Jaha, annars är mina tankar på två andra håll nu: Japan och Melodifestivalen. Både du och jag är ju experter på jordbävningar, tsunamis och kärnkraftverk ;) så därför tänkte jag undra vad du har för favvo i Melodifestivalen. Kan Varga ta hem det här? Hon lär ju ligga på svensktoppen i åratals framöver i allafall. Dannys låt spelas redan på klubbarna här i Gävle. The Moniker... jag är inte in the mood för den typen av låtar just nu. Nej. Ska Saade, som ju verkar vara en trevlig kille, vinna hela det här? Nja...

    Jag har satsat 10 kr på Linda Bengtzing, Swingfly och Sara Varga.

    Vad satsar du dina 10 kronor på?

    SvaraRadera