fredag 4 mars 2011

PRIZEFORYOU

IMG_2382
Okej, vi kör en fredagstävling! Med ett väldigt fint pris om jag får säga det själv. I potten finns en hel påse med godsaker från det nya märket Natuvive. Sprillans nya som bara väntar på ett badrumsskåp att flytta in i. I påsen ligger rengöring, ansiktsvatten, en nattkräm, två olika dagkrämer, en ögonkräm och grönt te. Jag kommer också slänga i ett par andra härliga grejer innan jag skeppar i väg den. Totalt värde är 2000 kronor.

För att tävla, kommentera detta inlägg. En vinnare lottas fram på måndag. Ni har alltså helgen på er. Lycka till!

14 kommentarer:

  1. Känns lite knasigt att tävla hos dig ;) Men det där var alltför lockande, jag vill vinna!

    SvaraRadera
  2. Åh, snälla snälla. Vill jättegärna vinna, vilket superpris! Älskar din blogg!

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill inte vinna. Men min mamma vill det! (jag berättade för henne om tävlingen) Så jag deltar gärna i utlottningen! Mamma har precis utlovat en "vinnarintervju" om hon vinner, dvs hon är beredd att berätta exakt hur glad hon blev. Och ja, hon tänker besvara frågan "hur känns det?"!

    SvaraRadera
  5. Jag vill jättegärna vinna!

    SvaraRadera
  6. hade varit jätte kul om man vann =) Madde

    SvaraRadera
  7. Jag är med och tävlar! Härligt pris!

    SvaraRadera
  8. Jag vil JÄTTEGÄRNA vinna!

    SvaraRadera
  9. Jag är jättegärna med och tävlar! :D

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna för att ge bort denna härliga gåva till en fin vän. Hon har nämligen varit inlagd på sjukhus i snart 6 veckor utan att läkarna vet vad som är felet. När jag besöker henne, brukar vi ha en "spa" dag tillsammans vilket vi båda tycker är supermysigt är nog lite extra kul för henne. Dock är det inte så mycket till spa vi brukar ha, mer en ansiktsmask köpta på H&M och så brukar vi måla naglara i en läckerfärg. Skulle vara kul att vinna då jag kan ge henne denna fina present. Då vi kan ha en riktigt mysig kväll och hon även kan få behålla alltihop. Tror hon skulle bli superglad :D

    SvaraRadera
  11. Åh jag skulle sååå gärna vilja vinna! Sömnbrist och tidsbrist med en bebis som gillar att vara vaken om nätterna gör en ju inte fräsch direkt.

    Hur som helst, härligt med tävlingar! Skoj tycker jag. Kram!

    SvaraRadera
  12. Jag vill vinna :) Gillar din blogg, kollar in varje dag!

    SvaraRadera