onsdag 30 mars 2011

MIDWEEK

Bild 2011-03-15 kl. 17.13 #5
Puh. Har en stressig vecka. Förutom stor deadline-vecka har det varit flera kvällar på utbildning, i morgon ska jag göra premiär på den organisation jag pratade om tidigare. Kort och gott kan man säga att det handlar om ungdomar och att jobba preventivt mot våld och droger, samt vara stöd för tonåringar som behöver någon att prata med. Känns himla vettigt och viktigt tycker jag. Det är de unga som snart ska bli en viktig del av den vuxna världen, men tyvärr kan starten bli svår på grund av omständigheter man utsätts för som ung. I morgon ska jag i alla fall träffa den tjej som jag kommer tillbringa tid med i ett år framöver (nervös? Ja!). Annars pågår fortfarande rens här hemma - så himla skönt. Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar