måndag 14 mars 2011

WORKING

Bild 2011-03-14 kl. 12.20 #4
I dag caféjobbar jag i Jönköping. Vi skulle egentligen åkt hem i går men bestämde oss för att stanna en dag till. En av de absolut bästa sakerna med mitt nuvarande jobb som frilans är utan tvekan friheten. Må låta klyschigt men det känns som en lyx att jag kan göra och åka precis vart jag vill, när jag vill. Jag jobbar dessutom på att bli bättre på att utnyttja läget till max. Så skönt att inte behöva strula med ledigheter och semesterdagar - jag har full kontroll över min egen vardag. Ska snart ta en lunchbreak (det är man inte lika bra på som egenföretagare) och åka till A6, vi letar efter en sådan där vattendammsugare. I kväll ska jag göra en rolig och spännande grej innan jag åker hem mot Stockholm. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar