söndag 27 mars 2011

LOVEFORMAGS

IMG_2424
Förra veckan kände jag suget att börja prenumerera på en ny tidning. Glossiga magasin är min största last och jag får redan hur många tidningar som helst i brevlådan (fråga bara min kille, han hatar mina tidningshögar). I alla fall, jag höll just som bäst på att klura på vilken tidning jag skulle klicka hem när ToppHälsa trillade ner på min dörrmatta. Jag får visst tre nummer gratis, man tackar! Då var det problemet löst, och suget stillat ett tag till...

3 kommentarer:

  1. Oh, den har jag också prenumererat på. Men nu när jag är preggo är det inte mycket i den som passar. Desto bättre sen när ungen är ute och jag ska bli mig själv igen, haha :P

    SvaraRadera
  2. Var och hälssade på min kompis idag, och hon blev jätteglad för alla produkterna!! Ännu en gång ett stort tack :D

    SvaraRadera
  3. Amelia: Oh, vad bra att hon gillade det!

    SvaraRadera