söndag 20 mars 2011

SUNINMYMIND

IMG_2414
Ni har väl sett de nya keso-mellanmålen som finns ute nu? Så himla bra grej tycker jag, jag har köpt dem flera gånger när jag varit ute på språng och inte hunnit med lunch. Men de senaste veckorna har de där små askarna varit slut överallt! Flera gånger har jag varit inne på en Ica eller 7-eleven för att få tag på en men nej, slut. Så nu gör jag egen istället. Krossar några hasselnötter, slänger i ett par torkade blåbär och så är det klart. Betydligt billigare blir det också. Ett tips från mig! I dag är det så härligt här i Stockholm, åtta plusgrader och sol. Vi har precis vädrat ur hela lägenheten, man har ju inte kunnat öppna fönstren på hur länge som helst?! Nu ska hunden (och vi) få sig lite motion. Hoppas ni har en fin söndag!

På tal om söndag... Se till att haffa Expressens söndagsbilaga i dag eller i morgon. Jag har intervjuat September om träning, vad hon helst unnar sig och hennes tid i London. Men hela bilagan är späckad med bra reportage och härlig läsning!

1 kommentar:

  1. Hej Danielle!!

    Ville bara tacka dig så jättemycket för de fina tröstpriset jag fick. Hade aldrig förväntat mig så mycket fina saker.. Har inte hunnit testa dem än, men har hört att formulas produkter ska vara riktigt bra!!
    Ännu en gång, tack så jättemycket!!:D

    Kramar Amelia

    SvaraRadera